სახელი/გვარი | ელისო მაწკეპლაძე |
პირადი ნომერი | 41001000930 |
მისამართი | სოფელი გელათი, ტყიბული 4300, საქართველო |
ტელეფონი | +995 591 643 695 +995 577 115 125 |
ელ.ფოსტა | |
ეროვნება | ქართველი |
დაბადების თარიღი | 29 მარტი, 1977 |
სქესი | მდედრობითი |
ახლანდელი სამუშაო ადგილი |
სსიპ ტყიბულის მუნიციპალიტეტის სოფელ გელათის საჯარო სკოლა, ტყიბული, გელათი - 4300
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, ქ. თბილისი, გმირი კურსანტების N 4 - |
სამუშაო გამოცდილება | |
თარიღი: | 2010-2020 წწ. |
დაკავებული თანამდებობა ორგანიზაციის სრული დასახელება და მისამართი |
სსიპ ტყიბულის მუნიციპალიტეტის სოფელ გელათის საჯარო სკოლა, ტყიბული - 4300, სოფელი გელათი |
თარიღი: | 2007-2010 წწ. |
დაკავებული თანამდებობა ორგანიზაციის სრული დასახელება და მისამართი | სკოლის დირექტორი, ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი სსიპ ტყიბულის მუნიციპალიტეტის სოფელ გელათის საჯარო სკოლა, ტყიბული - 4300, სოფელი გელათი |
თარიღი: | 2002-2005 წწ. |
დაკავებული თანამდებობა ორგანიზაციის სრული დასახელება და მისამართი | დირექტორის მოადგილე, ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი სსიპ ტყიბულის რაიონის სოფელ კურსების საშუალო სკოლა, ტყიბული - 4300, სოფელი კურსები |
განათლება | უმაღლესი, 1995-1999 წწ. |
კვალიფიკაცია | მაგისტრი/ფილოლოგია ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი (AA #0037800) |
სასწავლო დაწესებულების დასახელება | ქუთაისის აკაკი წერეთლის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
მასწავლებლის სერტიფიკატები:
| |
2010 წ. | პირველი ეტაპი - მასწავლებლობის უფლების მინიჭება - #0000752 /მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი/ |
2011 წ. | მეორე ეტაპი - საუკეთესო სერტიფიცირებული მასწავლებლის სტატუსის მინიჭება/საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო/ |
2016 წ. | დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლის სტატუსის მინიჭება/ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო/ |
ტრენინგები: | |
2006 წ. | ისტორიის სწავლების თანამედროვე მეთოდები /პედაგოგთა კვალიფიკაციის ამაღლების ქუთაისის ზონალური ინსტიტუტი/ |
2007 წ. | ,,პერსონალური კომპიუტერის მომხმარებლის’’ თეორიული და პრაქტიკული კურსი / საერთაშორისო კომპიუტერული ცენტრი/ |
2007 წ. | ,,როგორ მოვემზადო და დავწერო პროექტი’’ /ალტერნატიული განათლების ცენტრი/ |
2008 წ. | ეროვნული სასწავლო გეგმის დანერგვის ჯგუფის ტრენინგ-პროგრამა |
სკოლის დირექტორების ტრენინგი /,,თავისუფლების ინსტიტუტი’’/ | |
2009 წ. | ,,ისტ მენეჯერებისა და პედაგოგების ერთობლივი გადამზადების კურსი’’ / საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროსა და ირმის ნახტომის ერთობლივი პროგრამა/ |
2009 წ. | ტრენინგების ციკლი - ,,სკოლის დოკუმენტაციის წარმოება’’, ,,ადამიანური რესურსების მართვა’’ / საგანმანათლებლო ორგანიზაცია ,,დიდაქტიკა’’/ |
2010 წ. | ,,სტრატეგიული დაგეგმვა’’ /საგანმანათლებლო ორგანიზაცია ,,დიდაქტიკა’’/ |
2011 წ. | ,,განვითარებისა და სწავლების თეორიები’’, ,,ქართული ენის სწავლება’’ / საგანმანათლებლო ორგანიზაცია ,,დიდაქტიკა’’/ |
2012 წ. | ,,ინკლუზიური განათლება და სასწავლო პროცესი’’ / ,,საზაფხულო სკოლა’’ / საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო/ |
2012 წ. | ,,სქემაში ჩართული მასწავლებლებისათვის სამუშაო შეხვედრა’’/მასწავლებლის სახლი |
2012 წ. | ,,პროექტი: ერთი მსოფლიო საქართველოს სკოლებში’’, დოკუმენტური ფილმების განათლებაში გამოყენება / არაკომერციული ორგანიზაცია ,,ადამიანი გაჭირვებაში’’ |
2012 წ. | ,,პრაქტიკული ფსიქოლოგია საკლასო ოთახში’’ / მასწავლებლის სახლი |
2012 წ. | ,,როგორ ვიმუშაოთ პედაგოგიურ კვლევებსა და სასკოლო პროექტებზე’’ / მასწავლებლის სახლი |
2013 წ. | ,,როგორ გამოვხატოთ პროტესტი მშვიდობიანი გზით’’ / ჩეხური ორგანიზაცია ,,ადამიანი გაჭირვებაში’’/ |
2013 წ. | ,,მოსახლეობის ფორუმი სამოქალაქო ჩართულობისთვის’’ ფარგლებში - ფასილიტაციის ტექნიკები / ქუთაისის განათლების, განვითარებისა და დასაქმების ცენტრი |
2013-2014-2015 წწ | ,,სამოქალაქო განათლების პედაგოგთა ფორუმის წლიური კონფერენცია-გამოფენის მონაწილე /PHinternational/ ქუთაისის განათლების განვითარებისა და დასაქმების ცენტრი |
2013-2014 წწ. | ,,გრძელვადიანი სასწავლო კურსი ქართულ ენასა და ლიტერატურაში’’ (4 მოდული: ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლების მეთოდები და სტრატეგიები, ლიტერატურა, წერა, შეფასება) |
2015 წ. | ,,სწავლება საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით’’/Microsoft Innovative Educator/ |
2015 წ. | ,,ინტელის ძირითადი კურსი: ,,პროექტებით სწავლება ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ინტეგრირება’’/ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი |
2015-2016 წწ. | ,,სასწავლო სესიები’’ აშშ საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს საქართველოს დაწყებითი პროექტის (USAID G-PriEd) ფარგლებში. |
2015-2016 წწ. | მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისა და კარიერული ზრდის სქემის ფასილიტატორების ტრენინგ-კურსი მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი |
2015-2016 წწ. | ,,სასწავლო რესურსისა და მასწავლებლის ელექტრონული პორტფოლიოს შეფასება’’ (მასწავლებელთა შეფასების ჯგუფის წევრების ტრენინგ-კურსი) მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი |
2016 წ. | ,,სამოდელო გაკვეთილის შეფასება’’ (მასწავლებელთა შეფასების ჯგუფის წევრების ტრენინგ-კურსი) მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი |
2016 წ. | მასწავლებელთა ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგების პროგრამა მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი |
2017 წ | პრაქტიკის კვლევის დაგეგმვა, წარმართვა და შეფასება/მასწავლებელთა შეფასების ჯგუფის წევრების ტრენინგ-კონკურსი/მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი |
2017 წ. | ,,შეფასება ქართულ ენასა და ლიტერატურაში’’ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრი |
2017 წ. | საგაკვეთილო დაკვირვება/ მასწავლებელთა შეფასების ჯგუფის წევრების ტრენინგ-კონკურსი/მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი |
2017 წ | ევროპა ჩემს გაკვეთილზე /მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი |
2018 წ. | სამუზეუმო მასალების გამოყენება ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლების ეფექტიანობისათვის მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი |
2018 წ | eTwinning პლატფორმაზე მუშაობა და პროექტების ინიცირება (25 საათი)მ ქვეპროგრამა eTwinningPlus-ის ფარგლებში /მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი |
2018 წ | თანაბარი შესაძლებლობები შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირთათვის’’ ფარგლებში ქალთა გაძლიერების ტრენინგი / განათლების განვითარებისა და დასაქმების ცენტრი |
2019 წ. | ,,მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლების მიდგომები’’ (მოდული 1) მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლები მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი |
2021 წ | ქართული ლიტერატურის სწავლების აქტულური საკითხები (ქართული ლიტერატურა მსოფლიო ლიტერატურის კონტექსტში / მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი |
2021 წ | ტრენინგი მასწავლებლებისათვის - დაწევისა და დაჩქარებული სწავლების კურიკულუმი განათლების მიღების მეორე შესაძლებლობისათვის / Training for teachers on ,,Catch-up and Accelerated Learning Curriculum for Second Chance EDUCATION’’ / UNICEF/საქართველოს განათლების მეცნიერების სამინისტრო |
2022 წ | მასწავლებლის ტრენინგ-კურსი / (USAID საბაზისო განათლების პროგრამა) |
2022 წ | ქოუჩინგი მცირე ჯგუფებში საკლასო გარემოს, სასწავლო აქტივობებისა და რესურსების, განმავითარებელი შეფასების, დიფერენცირებული სწავლებისა და მასწავლებელთა გუნდური მუშაობის საკითხებზე / (USAID საბაზისო განათლების პროგრამა) |
2022 წ | ტრენერების ტრენინგი დამწყებთათვის (თსუ უწყვეტი განათლების ცენტრი) |
2022 წ | პროგრამა eTwinning-ის ,,მედიაწიგნიერება და დეზინფორმაცია’’/მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი |
პროექტები: | |
2011 წ. | ,,შეიცანი და გააცანი შენი მხარე ტურიზმის განვითარების მიზნით’’/საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო/ თანაავტორი |
2012 წ. | ,,პირველი ნაბიჯი’’ /ჩეხური არაკომერციული ორგანიზაცია ,,ადამიანი გაჭირვებაში/ავტორი/ტრენერი |
2012 წ. | ,,ვისწავლოთ ერთად’’ /ევრაზიის თანამშრომლობის ფონდი/YOUTH BANK/თანამონაწილე/ ტრენერი |
2013 წ. | ,,შევაჩეროთ ტუბერკულიოზი!’’ /ჩეხური არაკომერციული ორგანიზაცია ,,ადამიანი გაჭირვებაში/ თანამონაწილე/ტრენერი |
2014 წ. | ,,მე, სკოლა, საზოგადოება’’ (მოსწავლეთა თვითმართველობის გაძლიერება) /ტრენერი / ქუთაისის განათლების განვითარებისა და დასაქმების ცენტრი |
2016 წ. | ,,მომავლის ბავშვები’’ (ინკლუზიური განათლების განვითარების ხელშეწყობა)//ჩეხური არაკომერციული ორგანიზაცია ,,ადამიანი გაჭირვებაში/ ავტორი/ტრენერი |
2021 წ | საგრანტო კონკურსში ,,ახალგაზრდული იდეა’’ პროექტი ,,ქუჩის რაგბი და ჯანსაღი ცხოვრების პოპულარიზაცია’’(ევრაზიის თანამშრომლობის ფონდი, YOUTH BANK) ლიდერი-მასწავლებელი |
სამეცნიერო - მეთოდურ კონფერენციებში მონაწილეობის მიღება | |
2012 წ. | III საერთაშორისოსამეცნიერო-მეთოდურიკონფერენცია: თემა: ,,ინფორმაციის ნაკლებობით გამოწვეული პრობლემები’’ /კვლევა ინკლუზიურიგანათლების დანერგვასთან დაკავშირებით/ - აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი |
2013 წ. | IV საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდურიკონფერენცია: თემა: ,,ყველა ბავშვს აქვს განათლების უფლება’’ /კვლევა ინკლუზიურიგანათლების დანერგვასთან დაკავშირებით/ - აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი |
2013 წ. | მასწავლებელთა პირველი ეროვნული კონფერენცია ,,საუკეთესო პედაგოგიური პრაქტიკა’’ - თემა ,,ინტეგრირებული გაკვეთილი: ,,ტომ სოიერის თავგადასავალი’’/მასწავლებელთა პროფესიული გადამზადების ცენტრი |
2014 წ. | მასწავლებელთა II საუნივერსიტეტო კონფერენცია ,,უნივერსიტეტი სკოლას - სკოლა უნივერსიტეტს (სწავლებისა და განათლების პრობლემები) თემა: ,,სასწავლო პროცესში საგანთა ინტეგრირების დადებითი მხარეები’’ თემა: ,,სწავლება ნიშნავს, ისწავლო ორჯერ’’ / ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი, პედაგოგიკის სასწავლო-სამეცნიერო ინსტიტუტი |
2014 წ. | მასწავლებელთა III საუნივერსიტეტო კონფერენცია ,,უნივერსიტეტი სკოლას - სკოლა უნივერსიტეტს (სწავლებისა და განათლების პრობლემები) თემა: ,,სსსმ მოსწავლე და სასწავლო პროცესი/ ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი, პედაგოგიკის სასწავლო-სამეცნიერო ინსტიტუტი |
2014 წ. | V საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია: თემა: ,,საინფორმაციო ტექნოლოგიები და წარმატებული სასწავლო პროცესი’’ / აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი |
2014 წ. | მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების სქემის პროგრამის კონფერენცია: ინდივიდუალური პროფესიული განვითარების დაგეგმვა, განხორციელება და შეფასება, პრობლემები და გამოწვევები’’ თემა: ,,ჩემი პორტფოლიოს ზოგიერთი აქტივობა’’ მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი/ |
2015 წ. | მასწავლებელთა IV საუნივერსიტეტო კონფერენცია ,,უნივერსიტეტი სკოლას - სკოლა უნივერსიტეტს (სწავლებისა და განათლების პრობლემები) თემა: ,,როგორ განვუვითაროთ სმენადაქვეითებულ მოსწავლეებს მხედველობითი მეხსიერება’’/ ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი, პედაგოგიკის სასწავლო-სამეცნიერო ინსტიტუტი |
2015 წ. | მასწავლებელთა მე-2 სასწავლო-მეთოდური კონფერენცია, თემა: ,,როგორ განვუვითაროთ სმენადაქვეითებულ მოსწავლეებს მხედველობითი მეხსიერება /სსიპ ქალაქ ქუთაისის #40 საჯარო სკოლა/ |
2015 წ. | VI საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია: თემა: ,,სასწავლო პროცესში ჩართული სსსმ მოსწავლე’’ / აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი |
2016 წ. | მასწავლებელთა VI საუნივერსიტეტო კონფერენცია ,,უნივერსიტეტი სკოლას - სკოლა უნივერსიტეტს (სწავლებისა და განათლების პრობლემები) თემა: ,,მშობლის თვალით დანახული სასწავლო პროცესი’’/ ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი, პედაგოგიკის სასწავლო-სამეცნიერო ინსტიტუტი |
2017 წ. | VIII საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია: თემა: ციფრული და მედიაწიგნიერება ქართული ლიტერატურის გაკვეთილზე აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი |
2017 წ. | მასწავლებელთა მეექვსე ეროვნული კონფერენცია - ინკლუზიური და თანასწორი განათლება მდგრადი განვითარების მიზნების სწავლების საუკეთესო პრაქტიკა არასაგაკვეთილო პროცესში /მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი/ |
2017 წ | შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე ბავშვების მშობელთა კონფერენციაში ,,მშობელთა ძლიერი ქსელი სათემო სერვისების განვითარებისათვის’’ (მონაწილე) / მაკლეინის ასოციაცია ბავშვებისთვის / Word Vision საქართველო / ბავშვთა და ახალგაზრდობის ეროვნული ცენტრი / პარტნიორობა ადამიანის უფლებებისთვის
|
2017 წ | ქსელური პროექტის დასკვნითი კონფერენცია /სსემა (საქართველოს სახელმწიფო ენის მასწავლებელთა ასოციაცია)/ Microsoft |
2018 წ. | მასწავლებელთა VII საუნივერსიტეტო კონფერენცია ,,უნივერსიტეტი სკოლას - სკოლა უნივერსიტეტს (სწავლებისა და განათლების პრობლემები) თემა: ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლაში, კერძოდ საბაზო-საშუალო საფეხურზე, მოსწავლეთა განმავითარებელი შეფასების პრობლემატიკა ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი, პედაგოგიკის სასწავლო-სამეცნიერო ინსტიტუტი |
2018 წ | საქართველოს საგანმანათლებლო ტექნოლოგიების კონფერენცია (მონაწილე) / მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი |
2019 წ | მასწავლებელთა VIII საუნივერსიტეტო კონფერენცია ,,უნივერსიტეტი სკოლას - სკოლა უნივერსიტეტს (დამწყები მასწავლებელი-პროფესიის მომავალი საქართველოში) თემა: თანამშრომლობის დეფიციტი და დამწყები მასწავლებელი მარტო ,,ბრძოლის ველზე’’ / ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი, პედაგოგიკის სასწავლო-სამეცნიერო ინსტიტუტი |
2020 წ | მასწავლებელთა IX საუნივერსიტეტო ონლაინ-კონფერენცია - „უნივერსიტეტი სკოლას – სკოლა უნივერსიტეტს“ - ,,ახალი სკოლის მოდელის“ პრაქტიკული რეალიზაციის საკითხები’’ - II სექცია ,,ახალი სკოლის მოდელი“ - პროექტის ფასილიტატორების/ექსპერტების გამოცდილების გაზიარება - სამუშაო ჯგუფი - 1 / ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი, პედაგოგიკის სასწავლო-სამეცნიერო ინსტიტუტი |
2021 წ | მასწავლებელთა X საუნივერსიტეტო ონლაინ-კონფერენცია - „უნივერსიტეტი სკოლას – სკოლა უნივერსიტეტს“ - ,,სასწავლო რესურსები დისტანციური სწავლებისას - პრაქტიკის გაზიარება“ თემა: საოფისე პროგრამებში შექმნილი ციფრული სასწავლო რესურსები /ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი, პედაგოგიკის სასწავლო-სამეცნიერო ინსტიტუტი |
2021 წ | პედაგოგთა კონფერენცია ,,თანამედროვე გამოწვევები სწავლების პროცესში’’: თემა: კომპლექსური დავალებებით სწავლება /საგანმანათლებლო და კონსალტინგური ორგანიზაცია Key Consulting) |
2022 წ | რეგიონალური ფორუმი ზოგადი განათლების რეფორმის ფარგლებში თემა: იმიტირებული სასამართლო პროცესი საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო |
ინდივიდუალური უნარები და კომპეტენცია | |
მშობლიური ენა | ქართული |
სხვა ენები | |
რუსული | კარგად |
ინგლისური | საშუალოდ |
სხვა | ანალიტიკური და კრიტიკული აზროვნების უნარი, წერის გამოცდილება მართვის მოწმობა - B კატეგორია (DH1225273) |
0 კომენტარი:
Отправить комментарий