პროექტი: ,,ცისფერყანწელთა ეპოქა’’


პროექტის სახელწოდება
ცისფერყანწელთა ეპოქა
პროექტის მთავარი  იდეა
  1. მოსწავლეთათვის საქართველოს მე-20 საუკუნის 20-30-იანი წლების   ისტორიული მიმოხილვა/შესწავლა
  2. ამ ეპოქის ამსახველი ფილმების, მხატვრული ტექსტების ანალიზი
  3. ცისფერყანწელთა შემოქმედებისა და ეპოქის დაკავშირება
პროექტის აქტუალობა
მოსწავლეებს უჭირთ ცისფერყანწელთა შემოქმედების შესწავლა/გააზრება,  დაკავშირება ეპოქასთან, მათი ცხოვრებისა და აღსასრულის  ამსახველი ფაქტების გაანალიზება…
პროექტის მიზნები
  1. ინფორმაციის მიღების, დახარისხების, ანალიზის უნარების განვითარება;
  2. შეფასების, კრიტიკული აზროვნების, მედიაწიგნიერების განვითარების უნარი;
  3. წაკითხულის მიმართ დამოკიდებულების გამოხატვა;
  4. მედიატექსტებზე მუშაობის საწყისი უნარ- ჩვევების გამომუშავება;
  5. საინფორმაციო წყაროს ეფექტურად გამოყენების უნარი
მონაწილეთა ასაკი
16-18 წელი
ვადები/ხანგრძლივობა
4  კვირა
მოსალოდნელი შედეგები/
პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას
  1. მოსწავლეები გაეცნობიან საქართველოს მე-20 საუკუნის 20-30-იანი წლების   ისტორიას
  2. მოიძიებენ,  გააანალიზებენ ამ ეპოქის ამსახველ ფილმებს, მხატვრულ ტექსტებს
  1. დააკავშირებენ ცისფერყანწელთა შემოქმედებასა და ეპოქას
  2. გაუადვილდებათ ცისფერყანწელთა პოეზიის შესწავლა, სიღრმისეული ანალიზი
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
კომპიუტერი, პროექტორი, ინტერნეტი, ფოტოაპარატი, მხატვრული ფილმები, ნაწარმოებები, დოკუმენტური მასალები, ფლივჩატი, მარკერები, ფურცლები, კალმები
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
  1. მოსწავლეთათვის პროექტის თემის, იდეის გაცნობა
  2. მოსწავლეთა პროვოცირება - მათთვის ვიდეო-ფილმის ,,ცისფერი ყანწების’’ (პირველი ეპიზოდის) ჩვენება
  3. მოსწავლეების ჯგუფებად  გაყოფა, დავალებების მიცემა
          I ჯგუფი - მოიძიონ და გააანალიზონ  მხატვრული ფილმები, რომლებშიც გადმოცემულია ამ ეპოქის ამსახველი ფაქტები
          II ჯგუფი - მოიძიონ  და გაანალიზონ მხატვრული ნაწარმოებები,  რომლებშიც გადმოცემულია ამ ეპოქის ამსახველი ფაქტები

          III ჯგუფი - მოიძიონ და გააანალიზონ   ინფორმაცია ამ ეპოქაში ცისფერყანწელთა ტრაგედიის  შესახებ  (როგორ აისახა ეპოქა ცისფერყანწელთა ცხოვრებაზე)

4.  ჯგუფებთან კონსულტაციები (ინფორმაციის მოპოვება, მასალების მოძიება, დახარისხება, ფაქტების ანალიზი, საპრეზენტაციო მასალების აწყობა PowerPoint-ში)

(I ჯგუფი - ორშაბათი, ხუთშაბათი (გაკვეთილების შემდეგ)
II ჯგუფი - სამშაბათი, პარასკევი (გაკვეთილების შემდეგ)
III ჯგუფი - ოთხშაბათი, პარასკევი (გაკვეთილების შემდეგ)

5. ექსკურსია ქუთაისის ძველ უბნებში (იმ უბნების მონახულება, სადაც ცხოვრობდნენ, მოღვაწეობდნენ, თავიანთ ლექსებს კითხულობდნენ ცისფერყანწელები)

6. ბუკლეტების მომზადება/დაბეჭდვა
 
7. პროექტის პრეზენტაცია

8. პროექტის შეფასება წინასწარი რუბრიკების შესაბამისად

9. პროექტის ფარგლებში შექმნილი რესურსების (სლაიდების, ბუკლეტების) ვებ-გვერდზე ატვირთვა

საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან /ესგ-სთან კავშირი
კავშირი  საქართველოს ისტორიასთან

ქართ. XII. 4. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება სასწავლო
პროექტის პრეზენტაციისათვის.
ქართ. XII. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება.
ქართ. XII. 7. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს კულტურული, სოციალური და
ისტორიული ფასეულობების გავლენა ტექსტსა და მის ინტერპრეტაციაზე.
პროექტის ხელმძღვანელი
ელისო მაწკეპლაძე
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
gelati.1@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
elisomatskepladze.blogspot.com

0 კომენტარი:

Отправить комментарий

 
;